
جام جهانی
سنگربان سنگال، به دلیل مصدومیت زانو، بازی مقابل عراق در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی را از دست داد.
نوشته نادر صادقنژاد
به گزارش فایو اسکور به نقل از رویترز، تیم ملی سنگال امروز -چهارشنبه- اعلام کرد که مصدومیت زانوی ادوارد مندی، دروازهبان این تیم، در جریان شکست روز دوشنبه مقابل نروژ، سبب شده تا او بازی روز جمعه مقابل عراق را از دست بدهد.
مندی در جریان بازی با نروژ در حالی که سعی در مهار توپ داشت، دچار مصدومیت شد و در دقیقه 63 زمین را ترک کرد.
گزارشهای رسانهای حاکی از آن است که مندی 34 ساله دچار مشکل رباط شده است.
تیم سنگال در پلتفرم ایکس نوشت: «معاینات پزشکی بیشتر برای ارزیابی دقیق ماهیت مصدومیت او و تعیین روند حضورش در این رقابتها در حال انجام است».
سنگال و عراق هر دو پس از دو شکست، به بازی آخر خود در گروه I در تورنتو میروند.